lørdag 1. oktober 2011

Månedens nykommer:




Hver måned jakter jeg på nye inspirerende blogger! Denne gangen har jeg virkelig en skikkelig go'bit å vise dere! Nemlig bloggen til Elisabeth Heier! En vakker blogg der vi får se unike bilder fra en original og KUL loftsleilighet. Elisabeth bor sammen med mannen sin og Deres sønn på 2 år. 


Hva fikk deg til å begynne å blogge?
Interessen for interiør og foto har gjort at jeg lenge har dokumentert alle små og store prosjekter her - samtidig som inspirasjonsmappen med bilder fra andres hjem har blitt større og større. Lysten til å blogge, og dele dette med andre har vært der lenge, jeg har bare tenkt at det er så tidskrevende og holde på med! Da prioriterer man vekk andre ting, for det er virkelig gøy å holde på med. Jeg er utrolig glad for at jeg kastet med ut i det!


Har du et yndlingsmøbel eller en ting?
Catifa stolene fra Arper som vi har rundt spisebordet! De er utrolig gode å sitte i, og med en setebredde på 54cm kan jeg virkelig krølle meg sammen oppi den!


Beskriv stilen din :
Hvitt,hvitt hvitt ville mannen min svart! Men jeg sier enkle rene linjer som brytes opp med naturelementer, røff betong og mye tekstiler. Også sort som kontrast og oppstrammer! Liker godt å blande designklassikere med ting fra ikea og funn fra finn.no.  Påvirkes av mange stiler og blander det sammen til min egen!

Hva er din største inspirasjonskilde?
Jeg finner mye inspirasjon fra alle de flotte bloggene der ute! Ellers er det Elle Decoration som er en favoritt! Interiørbutikker er også en god kilde til inspirasjon! 

Glad i å skape...

Paret er begge glad i å skape ting! Denne leiligheten er tredje i rekken over leiligheter paret har totalt renovert! En ting Elisabeth falt for i denne leiligheten var det nydelige lyset. 
  


 Dine 3 favorittblogger akkurat nå:

.
Takk til deg Elisabeth for at du ville være månedens anbefalte blogger her på Sukkertøy for øyet!

Besøk bloggen hennes HER.

7 kommentarer:

  1. Hei på deg, i dag kom de fineste tapeter i posten, pakken var bare så nydelig pakket inn også. rett og slett et lite sukkertøy for øyet;) Ha en fin helg videre søte deg, klem Wilhelmine

    SvarSlett
  2. Takk for tipset :) Tar meg en tur innom henne :)
    God helg!

    SvarSlett
  3. God kväll! Vilka härliga bilder. Det ser ut att vara ett fint hem! Kram på dig

    SvarSlett
  4. For en flott blogg. Hvordan finner du dem? God kveld! Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  5. Så fint innlegg! liker virkelig bloggen din :)

    SvarSlett
  6. For en flott blogg, takk for tipset;)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  7. Hei
    Tusen takk for den hyggelige kommentaren din inne hos meg:)
    Den varmet ett fersking hjerte ;)

    Ha en fin kveld

    Klem Frk Elton

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!