søndag 15. april 2012

Ny spalte : 5 på rappen!


5 på rappen med Marte

Ny "spalte" her på Sukkertøy for øyet! 


3 ord som beskriver stilen din :
- Hvitt, enkelt & lyst

En favoritt i interiøret:
En favoritt for tiden må bli den hjemmesnekrede drivvedbeisede benken i gangen vår. Og om jeg kan få lov til å velge ut en ting til må det bli Ikea lampene over spisestuen som fikk et nytt og mer spennende liv med trekuler på ledningene!


Hva har du dilla på akkurat nå!
Når sommeren nærmer seg har jeg alltid dilla på vannmelon, det er det beste jeg vet! Sånn interiørmessig går det for tiden i hvitt,svart, grått,rosa og gult!


Et smart interiørtips :
Mitt interiørtips er å kjøpe/male det meste hvitt. På den måten kan man endre tilbehør uansett årstid, smak og humør! Å male gulvene hvite er noe av det smarteste vi har gjort! Jeg elsker det!


Neste prosjekt i boligen din :
Nå som våren og sommeren står for tur gjelder det å rydde og ordne på verandaen og i hagen! Ellers så står yttergangen og venter på et malingstrøk, nye fliser og noen kule knagger!


Okey, dette var første blogg ut i min nye spalte her på Sukkertøy for øyet!
Med denne spalten som jeg kaller 5 på rappen vil jeg vise frem en blogg i ny og ne, gammel eller ny, retro eller hvit! 
Jeg elsker å besøke andre blogger der man kan hente inspirasjon og finne nydelige bilder man kan hvile øynene på! 
...enten det er helt "min" stil eller det er en helt annen stil, det er det samme. Bare det inspirerer og gir meg smil om munnen!

Håper Marte sin blogg ga deg smil om munnen!

Klem Ida Susanne



23 kommentarer:

  1. Veldig fin inspirasjon med nydelige bilder! Takk for titten :))

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder som ga meg smil rundt munnen:)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Så lurt, så kan man få gode tips og oppdage nye blogger
    Like it:-)
    Ha ein fin søndag
    Klem:-)

    SvarSlett
  4. Liker også marte sin blogg, så mange flotte bilder der :D

    psst. kom å bli med på give awayen min

    SvarSlett
  5. Så moro med en slik spalte da :)

    Likte veldig godt den benken i gangen!

    SvarSlett
  6. Og DER fikk jeg meg en ny lekker blogg å følge! :-)
    Thanx, vennen<3

    Håper du har en finfin søndag, her er det roooooolig i dag etter jentefest i går, hihi... Men gøy var det ! :-D

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  7. Flott spalte! Fin måte å bli tipset om nye blogger på:) Og det var mye fint hos Marte:)
    Ha en deilig søndag!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  8. Kjempeflott spalte!
    Gøy å bli kjent med nye herlige blogger:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  9. Marta sin blogg er en av mine favoritter :)
    Alltid fine bilder, deilige farger og inspirasjon å hente hos flinke henne.
    Kjekt innlegg!
    Nyt siste rest av helgen.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. Så flott spalte:)Ein fin måte å representere andre blogger:)
    Ein fin søndag til deg!

    SvarSlett
  11. Såå stilig! Dette var en super ide! Så moro å lese :) Nå skal jeg ta meg en tur inn til Marte :)

    Ha en kjempefin søndag :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  12. flotte bilder! alt er så nydelig :D

    SvarSlett
  13. Marthe har en veldig fin blogg ;)

    SvarSlett
  14. Fin blogg det der!

    ..du jeg var ikke hos Kaspara i går.
    Hadde planlagt å dra til Ikea så fikk med
    meg noen godbiter derifra. Kjøpte med meg noen
    benbukker, men de skal males. Så blir det nok bord
    på oss. Må bare få snekret det sammen først. Skal
    i alle fall få det ferdig til 17 mai ;)

    Fant du noe fint hos Kaspara? I følge bilder jeg
    har tittet på så virket det som at det var mange
    fine skatter å hente...

    Ha en fin kveld..

    SvarSlett
  15. Marte´s blogg er helt fantastisk fin ;-)
    Morsom greie dette. Blir spennende å følge med på disse spaltene!

    Finfin søndagskveld til deg!

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  16. For en blogg!! Takk for tipset!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  17. Martes blogg er kjempefin! Alltis masse inspirasjon og fine bilder hos henne.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  18. Den der pindsvinepude er simpelthen så fin:-)
    Kate

    SvarSlett
  19. Ja her var det mye fint som ga smil:) Lyst og luftig, kjempe fint! Så fint av deg å fremme andre blogger så fler kan bli kjent med dem ♥ Fin dag til deg og dine

    SvarSlett
  20. Flott flott blogg! og bra ny spalte! :-) fin mandagskveld te deg!

    SvarSlett
  21. Så gøy å bli presentert for en ny spennende blogg! Kjekt når man møter på noen nye uoppdagete herligheter :)

    Klem
    Birte

    SvarSlett
  22. Hvor er det dog en smuk bolig! Jeg er helt vild med din stil, kreativitet og hyggeligt ting. Wow!

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!