tirsdag 15. desember 2015

Bordpynting...


Et koselig dekket bord er alltid stas!

Ikveld skal vi feire julaften med barna og noen venner av oss. 
Vi feirer ikke jula med barna iår, derfor blir det denne vrien iår! 

Vi dekket bordet igår kveld. Det ble hvit duk og enkel pynt med svibler og naturlige elementer som kongler og minitrær. 

Jeg har kjøpt verdens kuleste lyslenke idag!!! Og i all iveren over å henge den opp o v e r bordet klarte jeg å knuse både et glass og velte overende en svibel... Jeg hater at jeg blir så overivrig til tider.. Arrrgggg... 
Lyslenken kommer på bloggen senere, når vi har blitt venner igjen. 



Vi blogges! 



1 kommentar:

  1. Så fint dekket!:) Håper dere hadde en hyggelig julaften:)

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!